Dimecres, 16 de desembre de 2015
Finalment, després de destriar la informació i començar a dominar el Publisher, el treball ja comença a agafar color. Hem fet la selecció final de tota la informació redactada i hem acabat de dissenyar el format del dossier.
També hem fet una pluja d'idees de les activitats i n'hem escollit i redacatat tres, tenint en compte la varietat de contingust que volem treballar, per tal de començar a fer recerca i lligar-les amb tota la teoria trobada.
Suposo que la segona coavaluació l'hem de fer a l'entrada referent al dossier del mestre. Si no és així, em sap greu.
ResponEliminaAquesta vegada, no tenim un llistat de criteris per fer aquesta segona coavaluació. Així doncs, comentaré les coses en que m'he fixat.
En primer lloc, l'enllaç del dossier és correcte i està ben linkejat. El dossier m'ha semblat molt atractiu a la vista cosa. A més a més els continguts que s'hi mostren no són gaire feixucs. Es comenta molt adequadament, tant com per significat com per extensió, allò que el mestre necessitaria saber per dur a terme la unitat didàctica.
Però no és estrany, el tema que heu elegit està ben contextualitzat i plantejat. Creiem que es fa proper a l'entorn de l'alumne i, per tant, l'aprenentatge que en farien seria significatiu.
A banda d'alguna petita errada ortogràfica (molt poques) l'única manca que hi trobo és que les fotografies haurien de tenir un petit escrit al peu de la foto explicant de quin lloc es tracta.
Molt bé! Seguiu així! Endavant! Ànims!